I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 5 maj 2010

och solen lös med sin frånvaro

som vanligt höll jag på att säga, det slår tamefan aldrig fel jag hinner inte mer än doppa ändan i stolen så piper solen iväg bakom ett moln.
Det är inte meningen att jag ska få lite bränna på snoken i år, resten av kroppen lär inte få nåt heller där är det beach 2099-frös ihjäl eller nåt som gäller :-/

Just nu väntar jag på sambon, det är meningen att vi ska ta våra älsklingar och dra iväg till fika-träffen i Skultuna som har grand opening ikväll. Hundratals hojar, grillrök och läderställ blandat med allväderställ det är mumma det :-)
Men med tanke på vädret så får jag väl se om det blir nåt av eller om han där uppe ska öppna kranen .....

3 kommentarer:

Cici sa...

I Skellefteå har MC-fantasterna något som kallas Tisdagsträffen under sommarmånaderna. Då besöker dom en plats som är hemlig för alla utom för dom som planerat det hela. För några år sen kom dom till vår by, och det var ganska imponerande med alla motorcyklar. Vi hade kokat kaffe i en militärgryta och gjort i ordning fikapåsar. Betalning fick dom lägga i ett par skålar. Fort skulle det gå och vädrets makter var med oss. Det blev en minnesvärd kväll. Troligen ska vi få ställa upp i sommar igen, för nu börjar det vara ganska många år sen dom var här.

Gafflan sa...

Skit när vädret inte vill vara på sin soliga sida. Åka hoj i regn är ju inget vidare! Hoppas ni kom iväg i alla fall :)

I min värld sa...

Cici: Vi har nåt liknande här i mc-klubben. Man träffas på ett ställe sen bär det iväg nånstans :-) Ofta intressanta utflykter

Gafflan: ingen hoj blev det men väl en middag på stan :-)