I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 8 maj 2010

Ääääh varför ska man vara ordningssam alltid?

Ikväll skippar vi desserten för den är redan uppäten.....
Kan lova att det var drag i den glassen *svid i halsen*

Jag kände att jag behövde lite uppmuntran efter att ha slagits med alla miljoner människor på stan.
Vi åkte bara ner för att hämta ut mina mc-byxor som behövde ny dragkedja. Jag påstår att de krymper i garderoben var vinter men sambon vägrar tro på det. Han är fräck nog att påstå att det är jag som har blivit tjockare om magen eller ändan??!

Han ska vara glad att han fick glass o jordgubbar idag *mutter*

2 kommentarer:

Cici sa...

Att det finns så mycket folk i Västerås! Jag måste nog besöka den stan snart, för jag tyckte det var en småstad förr, då jag bodde i Stockholm. Men det var ju ganska länge sen i och för sig.

Var det bara dina byxor som behövde reparation, klarade sig gubbens i garderoben i vinter?

I min värld sa...

Myycket folk på stan när det är happening och events där. Det var t o m kö ut ur parkeringshuset.

Tyvärr var det bara mina byxor som behövde lagas ...*suck* Jag skyller stenhårt på östrogenet :-)