I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 4 maj 2010

Idag är en pirrig dag

Kl. 11.00 brakar det loss........ mer om det senare när jag vet om jag har överlevt eller inte :-)

Morronpromenaden gick väääldigt långsamt idag, kan bero på att jag är aningen ledbruten efter häckplanteringen/grävningen.

När jag är klar framåt lunch så blir det nog en solstol eller soffan beroende på väderlag.
Av någon anledning så är det för kallt på förmiddagen att sitta ute o bränna näsan när det börjar bli lagom i luften så försvinner solen....
Jag ger mig den på att den (solen) håller koll och när hon? ser att jag är ute så tar hon betäckning bakom närmsta moln och kallar in kavalleriet för att inte synas till mer den dan.

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

åter som om man ska hålla tummar idag kl 11....

I min värld sa...

Ja tack om det går för sig? :-)

Cici sa...

Då är det bara att hoppas att det gått bra, vad det nu var, när man läser inlägget vid 14-tiden.