I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 26 maj 2011

Vernissagen

var trevlig.
 Martin är den duktig kille och jag är grymt impad över hans arbeten.
Fast just nu är det mest downhill med kärringen här.
Vete f-n vad det är med mig men nu har jag en period där jag inte orkar nånting! Jag blir knäpp på mig själv! Förkylningen gör väl sitt till men hur länge ska man vara förkyld? Nu är jag inne på andra veckan, det räcker nu!
Jobbet är boooring, träningen är boooring (iofs har jag inte tränat på nästan två veckor nu för förkylningen)
Allt är booring och jag är snortrött jag tror jag skulle kunna gå o lägga mig kl. 8 på kvällen o vara lika trött för det.
Till råga på allt elände så måste jag käka lunch med svärmor på söndag och låta min dyrbara fritid gå till att sitta o tjata på en restaurang, otacksamt? Ja det vet jag men just nu har jag ingen som helst lust, vill bara ligga i soffan o lata mig
Det är väl bara att vänta ut svackan antar jag.
Kan man få ett par månaders semester extra tro? Landstinget hallå!! Vill ha NU!

Inga kommentarer: