I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 27 maj 2011

Äntligen helg

Hästveckan är över!
Nu är det helg o massor som ska göras.....

Storstädning av huset *hm*
Gå på outlet  o fixa nya löparskor...*vill*
Gå på outlet o fixa nya vanliga baströjor *allt är för stort* .....igen
Västmanlandrunt .....*vill inte köra, vill inte köra* Sambon vill och jag blir nervis (det var där han krockade)
Lunch med svärmor på söndag *villinte*
Marknad i stan *vill vill vill*

Förresten körde jag första passet efter förkylningen med min tränare igår .......shit pomfritt vilken träningsvärk jag har idag!! .......visste faktiskt inte ens att jag hade muskler på vissa ställen där jag har ont eller rättare sagt det är kanske det jag inte har, muskler alltså....*hmm*

2 kommentarer:

bloggtant sa...

Men visst är det kul när kläderna blir för stora? Älskar den känslan :))

I min värld sa...

Visst är det kul .........men dyrt :-)