I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 3 maj 2011

Men va f-n!?

Idag när jag slog upp dom gröna så snöade det?! Förresten så gör det så fortfarande.
Snacka om deprimerande, snöflingor stora som dasslock som bara yr runt knuten.
Kan nån vara snäll o ta hit solen o värmen igen, det är snudd på brott mot mänskligheten att snöa i maj!!
Nej förresten jag ändrar mig, det ÄR brott mot mänskligheten att snöa i maj precis när man har vant sig vid värme o sol.
Duschen nästa och sen jobbet i ren protest tar jag bilen idag att jag har glömt köpa busskort hör inte till saken.  Nytt schema har jag också fått och jag gillar det INTE, jo jag gillar att jag får sluta fem men inte att jag ska börja nio .....aldrig är människan nöjd.
Jag vill ju börja tolv som vanligt och sluta fem, ska det vara så svårt?

Inga kommentarer: