I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 4 maj 2011

Om jag lovar att vara snäll o gudfruktig

Kan jag få lite värme då?
Igår kväll undrade jag varför vi  (läs snåla jag) hade stängt av värmen redan i påskas ..... snacka om att frysa satan!
Till sist tvingade sambon mig (ja det var under pistolhot och hot om att sälja hojen) att gå runt byn (nåja) med stavar, dvs jag gick med stavar och han utan, annars går det inte att hålla samma fart. Långben kör med sjumilakliv....
Vi var ute i trekvart och marscherade, jag med hårdrock i öronen, vad sambon hade i öronen vete fan, hår kanske?
Ikväll blir det hårdkörning på gymmet om allt går vägen. Sambon vill helst åka till Skultuna för årets första fikaträff än så länge vägrar jag. Jag har fortfarande inte blivit varm sen marschen igår.

1 kommentar:

bloggtant sa...

Mmmm, visst är det kallt..huuu