I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 11 maj 2011

Morronhumör.........

Är inte något jag är begåvad med, sen ljuger jag som en häst travar, Jag är lugn o sansad varenda morgon så länge jag får vara ifred o ingen börjar tjafsa med mig.
I morse hämtade sambon tidningen medan jag fixade min macka och börjadedärefter fixa sina mackor, jag satte mig o tog en del av tidningen sen blev det ett jävla liv här. Han tjoade högt och väldigt tydligt att det var minsann han som hade hämtat tidningen och det var han som bestämde vilken del han skulle läsa först!
Jag som alltid är lugn o sansad gav tillbaks tidningen, slängde tidningen i huvudet på sambon och på hans  mjukostmackor, gissa hur kletigt det blev!
och började surfa på nätet i stället....

Gomorron! Det var allt från lugna familjen i Västerås....

3 kommentarer:

MISS FURIE sa...

Sådärja!! ;-)

Cici sa...

Det gäller att välja sina ord så där på morronkvisten! Sambon valde tydligen helt fel. Viss igenkänningsfaktor finnes.

I min värld sa...

Som sagt jag är alltid lugn o städad :-)