I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 5 maj 2011

Har man sett på fasiken...

Solen visar sig igen! Fast värmen var det si o så med, frost på bilrutan i morse huuuuu.
Igår var det träning igen på gymmet och idag ställde jag mig på vågen. Tjoohoo...
Egentligen hade jag tänkt att åka o träna idag med men efter moget övervägande (vid sex-tiden i morse) så tyckte kroppen o jag att det behövdes en vilodag. Träning i morgon istället alltså.
Idag blir det storhandling istället, så var det med den vilan :-) Måste fylla på lite förråd som börjar sina, lite tvättmedel o såna roliga saker ...booooring.
Jobbet börjar inte förrän tolv idag och sen får jag äran att tillbringa dagen där ända till halv nio ikväll (vila var det ja? )
Fast helgen är ledig o sambon har hotat med hojkörning hela helgen om det bara blir sol o värme.... Återstår att se m a o.

Inga kommentarer: