I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 28 maj 2011

Nervös dag

Idag kör sambon västmanlandrunt .....igen och jag går här o håller tummarna för att det ska gå bra. Jupps jag är en fjant jag vet, men ändå.

Istället för att köra med så körde jag  till gymmet och tränade. Nytt program har jag fått och jobbigt är det men det är bara att bita ihop. Jag tränade så till den milda grad att jag sträckte en muskel i skinkan *aj*
När jag kom hem ringde sambon som utlovat och jag berättade att jag hade "sträckt mig i röven" som jag så elegant uttryckte det.......Det blev tyst en stund så sa han: Spräckt röven hur fan har du  gjort då? Har du varit tyst för länge?
I den stunden kunde jag smackat till honom lite lätt så där  *mutter*

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! *f'låt*

I min värld sa...

jo jag kan se det roliga i det ......nu :-)