I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 30 april 2011

Det blev en konstig natt

inatt utan Joey. Han som har ställt sig o nosat mig i ansiktet var natt sista året för att kolla så jag inte har försvunnit. Jag vaknade stup i kvarten för att se varför han inte nosade mig i ansiktet.
Men jag överlever det gör jag fast det tar lite tid att hämta sig, men jag överlever utan morronpromenader och alla andra promenader, jag överlever utan en vovve som ligger på min arm o gosar det gör jag, fast det är lite tufft nu när jag är hemma. Jag överlever utan en vovve som ska med in på toa hela tiden och hålla mig sällskap det gör jag men det kommer att ta lite tid att vänja sig vid att alltid vara själv där.
Är jag borta som jag var i går kväll hade jag hela tiden på tungan att säga att jag måste hem för att gå ut med Joey ända tills jag kom på att jag inte behövde det längre.

Idag ska jag o sambon åka motorcykel det mesta av dan för att få lite annat att tänka på. En tur till Norberg o Elsa Anderssons kondis står på schemat och då får man äta tangotårta när man är där även om man är GBP-opad *sådeså*

4 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Åhh så sorgligt. Dom är så mycket sällskap dom fyrbenta. men du är en sann djurvän som tar tunga beslut när du måste. Kram

bloggtant sa...

Åh, jag lider med dig. Hemskt när man måste göra så.
Kramar....många

bokhyllan sa...

Tröst-kram till dig.

Cici sa...

Det tar lång tid innan man slutar höra tassarna gå över golven och alla andra hundljud som man är van vid. Men det är bara att gå vidare och då kan det ju vara bra att hålla sig sysselsatt med roliga saker.