I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 2 april 2011

Fasen också

Nu när klockan är snart fem på eftermiddagen så lättar han där oppe på molnen o låter solen tveksamt skymta igenom.
Men vad hjälper det när allt är blött, blött.......
Vi fick ta oss en husvisning i stället, Jag säger bara det, vilket hus! Ajm in lööööööööv! Nån som har ett par mille till övers?
Nybyggt passivhus, sexkantigt 3-4 sovrum OCH en kamin! Min önskedröm, en kamin!!
Det enda "felet" som jag hittade var badrummet där uppe som var urtråkigt, vanligt badkar, ingen färg överhuvudtaget mer än på golvet då. Men urtråkigt. Kan man inte begära bubbelbad på ett så nytt hus?
Man får vara glad för det lilla som flickan sa ...........:-)

4 kommentarer:

Madelene sa...

Jisses, det lät inte helt fel det där huset inte! =D
Fast en liten bubbelpool kan ni ju lätt kasta in efterpå ;)

Cici sa...

Bubbelpool kanske inte passar in under etiketten Passivhus?

I min värld sa...

Det var inte helt fel, kolla in Pettersberg Madde
Cici: har faktiskt inte en aning om det är onyttigt ur miljöaspekt :-) men bubbelpool gillas massor ...

bloggtant sa...

Ja kamin kan man inte leva utan så de så:)