I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 5 april 2011

snart så.........

På fredag kommer sonen, Yey!!
veckan såhär långt har mest varit slö, känner mig urtrött och somnar nästan ofelbart på eftermiddagarna. Det är iaf ett framsteg, innan somnade jag på förmidagarna också så det lär nog gå på rätt håll :-)
Ringde o pratade med jobbet idag och kom överens om att jag skulle börja jobba på onsdag nästa vecka.
En anledning är att sjukskrivningen går ut på torsdagen och att jag skulle ha börjat jobba på fredagen. Det är ju givetvis den fredag som jag skulle varit ledig på. Det blev hur knasigt som helst ju.
Så vi bestämde att jag börjar jobba någon dag tidigare.
Fredagen då? Jo då ska vi gå på Trollflöjten på Regina och eftersom vi firar tioårsjubileum, sambon o jag, så har han bokat hotell hela helgen som vi ska bo på och göra Stockholm då förutom trollflöjten.
Det ska bli skönt att få komma hemifrån, sambon har t o m ordnat hundvakt åt vovven.
Trollflöjten ska bli en upplevelse, tydligen är det någon form av matföreställning, man äter under tiden som man ser på föreställningen, det kan bli en upplevelse :-)
Nu blir det soffan o tv innan det är dags att sova ........

2 kommentarer:

Cici sa...

Men det var väl gulligt av sambon. Han jag delar stuga med skulle nog aldrig komma på en sån sak, trots att vi i sommar har varit gifta i 45 år.

I min värld sa...

Jodå han har sina ljusa ögonblick :-)