I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 8 april 2011

Så jävla besviken!!

Inte fasen fick jag nån myspys-stund med sonen inte. Jävla SJ!!
Tågen var ett antal timmar försenade och sonen tvärvägrade då alla anslutningar skulle missas. SJ erbjod sig att skjutsa upp honom till Stockholm och sedan ta nästa tåg till Västerås... Jag erbjöd honom att vi hämtade på stationen i Stockholm och han vägrade totalt. Av någon outgrundlig anledning har han en otrolig skräck för Stockholms centralstation. Jag kan iof förstå grabben.
Men biljtetten blev ombokad tre veckor fram i tiden.

Sambon såg nog att mitt humör var på botten och bjöd på middag ute på stan......
Nu tänker jag krypa upp i soffan o tjura lite

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Näää :(
Så tråkigt, speciellt som du väntat på honom. Hoppas nästa resa går bättre.
Kram

Madelene sa...

Fasiken vad trist =(
Jävla SJ säger jag bara, det är fan inge annat än strul altså.