I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 11 april 2011

Backontrack

Fyra veckors träningsförbud fick jag efter op. Idag kunde jag inte hålla mig längre utan begav mig till gymmet.
Jag körde mest kondis på löpbandet och crosstrainern men gjorde även lite ben o armövningar (gäddhäng go away!) magen var jag jävligt försiktig med och gjorde inga rena magövningar. Hm jo jag testade lite lätt men avslutade snabbt AJ!
Nu är jag svettig o trött men det känns rätt ok.
En sak till värt att notera, jag åkte till gymmet i träningskläder och inga ytterkläder mer än en väst!
Alltså trekvartsbyxor,  kortärmad träningströja och västen då (ett måste för alla mina prylar)
Jag tror nog att det är vår! :-)

3 kommentarer:

Cici sa...

Ta nu inte i för hårt så här i början.
Och det finns viss risk för bakslag i värmen, men den är på gång.

Madelene sa...

Precis, ta inte i för hårt nu!
Och ja, jag tror banne mig att det är vår faktiskt! Det känns verklien som så! =D

I min värld sa...

Ingen fara flickor :-)
Jag tar aldrig i för hårt om jag kan undvika det...
Nej men just nu känns det som om jag klättrar på väggarna om jag inte får göra nåt rejält.