I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 8 april 2011

Ikväll är det dags!

Då kommer lillpöjken igen *lääängtar*
Då ska han få pussa o krama på mamsen hela kvällen och jag ska få pussa och krama på honom hela kvällen, sitta i knät på mamsen och gosa. NOT!!  Har jag tur får jag en skäggig puss på kinden och en liten halvförsynt kram när han kommer. :-)
Fast jag envisas fortfarande med att det ska gonattkramas varenda kväll, DET är en obönhörlig regel i detta huset. Helst vill jag att det ska gomorronkramas också och då brukar den där skrovliga tonårsrösten muttra lite och tycka "att nu räcker det väl"
Jag tror stenhårt på att kramar o pussar kan man inte få för många av.

Om jag har tur kan jag kanske tvinga locka lillpöjken att byta däck åt mig. Han läser ju fordonsteknik eller vad det nu heter så nån nytta kan man väl få ha av honom :-)
Praktik är väl alltid bra eller hur?
Nu ska jag ta och leta upp min bäste kompis härhemma, snabeldraken. H*n och jag umgås varenda dag känns det som, det är många o långa stunder vi tillbringar ihop.
Äääh förresten varför skriver jag h*n? Det måste ju vara en hon för en karl har väl ingen lust att göra det jobbet som hon gör? Inte min iaf  (om jag inte kommenderar dit honom) :-)

Inga kommentarer: