I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 7 april 2011

Fnissar glatt

Satt o läste en blogg, Ting om olika sms hon har fått o skickat. Jag fnissade glatt för mig själv och kom ihåg när jag fick för mig att vara lite dirty med sambon....

Jag skickade iväg ett sms till hans jobbmobil  (jodå han har två mobiler, en privat o en jobb) som löd ungefär såhär:

"Kom genast hem o ta hand om mig"

Inte ett svar fick jag...
Iväg med sms till:

"Du måste ta hand om mig nu annars försmäktar jag"

Inget svar...
Jag tyckte han var dödligt trög så lite stress på det då, där jag i klartext skrev vad han skulle göra med mig o vice versa. Nu är det ju så att prydheten förbjuder mig att skriva ut det här så använd fantasin!

Fortfarande inget svar....

Det var då själve den ... iväg med ett mess till:
"Skit i det då surmopp, bra kvinna reder sig själv"

Jag tryckte iväg det sista sms:et och kom i samma sekund på att han bytte mobilnummer för någon dag sen.....

Som tur är har jag aldrig fått något svar på dom där messen

4 kommentarer:

Cici sa...

Och nu undrar jag förstås, gjorde du ett nytt försök på det nya numret och fick du svar i så fall?

I min värld sa...

haha .... Det tog ett tag innan jag repade nytt mod :-)

Ting sa...

Haha, du skickade väl till rätt nummer sen?

I min värld sa...

Ting: hmm det tog ett par dagar där innan jag repade mig ordentligt :-)