I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 26 april 2011

Konstigt....

Men av någon anledning så avstannade projekt fönsterputsning när det skulle påbörjas på övervåningen........

1 Kan det bero på att vi aldrig är där uppe?
2 Eller så var det för att fönsterputsen tog slut?
3 Eller var det latheten som tog över?

Jag föredrar att tro på alternativ två eller möjlligen ett och då endast för att vi möjligen har glömt hur man hittar till övervåningen....
Alternativ tre skulle ju aldrig inträffa i det här huset?

3 kommentarer:

Cici sa...

Eftersom det går utmärkt att putsa med vanligt vatten och en gnutta diskmedel är alternativ 2 uteslutet tror jag. Så då måste det nog vara alt 1.

I min värld sa...

Nääääääääääää Det tror jag inte *flin*

Madelene sa...

Hehe, nej alternativ 3 kan det absolut inte vara ;) Jag tror på ettan där ja!