I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 1 februari 2011

Första lediga dagen

Idag är första dagen jag är ledig utan plikter :-)
Så idag är det simning på schemat, jag kör mina vanliga 1000 m sen är hem och prommis med vovven som gäller innan det blir en fika på stan med lite kompisar.
Annars är det lugnt på schemat idag. Resten av veckan blir det jobb förutom fredag då jag är "ledig" för ett besök i Uppsala hos dietisten, ett standardbesök efter min operation.
Ska försöka ta tag  i saken och lägga in lite bilder från Mc-mässan i fredags, många fina hojar med dräggelfaktor fanns det. Fast det roligaste på hela mässan var att jag fick träffa en gammal kompis från skåne som var på tillfälligt besök i huvudstan. Det var så roligt att få träffas igen, det händer ju inte så ofta med tanke på att det är femtio mil mellan oss, det är  tur att det finns facebook, mail o telefon :-)
Simningen väntar :-)

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Ska vi simma ihop?

I min värld sa...

Klart vi kan!! Kommer du hit eller jag ska komma till dig? :-)