I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 25 januari 2011

veckan i snabbreferat.

Söndag: simning 1000 m Check!
             Husvisning på ett hus to die för Check!
             Stan och fika och handla sig lite Check!
Måndag Simning 1000 m Check!
              Jobba satan Check!
Tisdag : Jobba satan
Onsdag Jobba satan
torsdag Simning 1000 m
             jobba kort dag Yess!!
Fredag: Ledig! Mc-mässa i Stockholm heeeela dan :-)

Glömde ju: Lördag: Jobba satan med en massa invigningar på museet + lite övertid på det
                 Söndag Jobba satan igen och försöka få igång en film som inte lyckades med igår ")"#((¤¤( skit"
                Måndag: Lär det bli jobba satan o få skäll om jag inte får igång filmen. Kan nån hjälpa mig tack!?

Bortse från alla missar i stavfel o stor bokstav, frun har brådis bussen väntar ICKE!!

5 kommentarer:

bokhyllan sa...

Mc-mässa, skoj!

conny sa...

Simmar du 1km? Det klarar inte jag.

Cici sa...

Man ska inte slösa på orden i onödan. Se så bra du fick in hela veckan och ändå fick du mig att bli imponerad över allt du hinner och ska göra.

Madelene sa...

Ha så trevligt på "på två hjul" =D Lite avis blir jag allt ;P

Anki sa...

Vilken vecka!

Vad kul med MC-mässa!