I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 11 januari 2011

Äntligen!!

Idag är min lediga dag och jag har njutit av att få göra vad jag vill och inte av vad någon annan vill!
Enda nackdelen var väl att jag vaknade i morse och hade ingen röst kvar....
I flera dagar nu har jag känt att det har funnits ungefär en halv hundpäls i halsen, det har killat och bråkat med mig, jag har hostat och harklat konstant.
I natt har det tydligen brutit ut och istället för hundpälsen har jag minst två rivjärn och en väldigt konstig röst som inte bär alls...
Håll tummarna nu för att det inte blir värre, jag har guidningar inbokade på museet och ett seminarium nästa måndag.

2 kommentarer:

Cici sa...

Är man hes ska man ju hålla tyst och det är väl omöjligt om man ska guida. Det låter knepigt, men jag håller tummarna för att det ordnar sig.

bokhyllan sa...

Skönt med en ledig dag.
Håller tummarna!