I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 22 februari 2011

Semester .......so far so good

Resten av denna veckan har jag semester, idag hade jag planerat att åka o simma för att sedan hämta upp sonen här hemma så vi kunde åka o handla lite mat.
När jag tittade ut så spösnöade det .......igen!?
Då ledsnade frun i huset och tjurade istället innan det blev en morgonprommis med hunden. När vi kom hem såg vi ut som två snögubbs bägge två och jag tog en sväng på motionscykeln istället för att simma.

När vi kom ut från affären så sken solen och nu har vi varit på en långpromenad med vovven så lite motion har det blivit idag trots tjurigheten i morse.
Nu ska vi ha varsin kopp med te och sätta oss i soffan o mysa en sväng.
Visst är det mysigt med stora barn :-)

Inga kommentarer: