I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 14 februari 2011

Måndagar

gillas om det är såna måndagar som denna.
Dagen började halvbra med ett besök på ett personalmöte på jobbet som jag var tvungen att närvara på.
Efter det travade jag genom hela stan för att få min B12-spruta  hos min familjeläkare. Som för övrigt är min nya familjeläkare efter att den gamla vårdcentralen var tvungna att lägga ner.
Sen blev det till att trava genom hela stan igen (det är nyttigt med motion sägs det) till Igor, ett köpcentrum i stan för att träffa en kompis som jag lovat att luncha med. Vi hade en trevlig lunch med massor av prat o skratt. Vi  t o m hann med lite shopping, jag skaffade mig tre nya tröjor och en mysig halsduk, det börjar sina lite i garderoben nu efter alla utrensningar som jag har gjort.
När vi skulle gå på var sitt håll köpte jag med mig en latte och travade förbi Temp or Art där en annan vän satt och jobbade. Så vi passade på att fika lite tillsammans innan jag hämtade bilen och körde hem för en långpromenad med vovven.
Nu har jag precis satt i mig lite köttgryta och mår förträffligt om det inte vore för alla minusgrader ute.... fast det är ju mest ute som sagt :-) Men faktum är att nu räcker det med kyla för min del, nu vill jag ha vår!!

1 kommentar:

Cici sa...

Det låter som om du har haft en riktigt trevlig Valentin-dag!