I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 20 februari 2011

helgen

Denna helgen är jag tvungen att jobba och mycket är det i helgen på jobbet.
En vernissage för en ny utställning, två konserter, en på lördagen och en på söndagen. En workshop eller om det var två?
Det roliga är att tiden bara springer iväg när man har mycket att göra, det mindre roliga är att man måste tillbringa tiden på jobbet.
Sonen är här och vi pratar och pratar, han och jag. Fredagen pratade vi nog sönder två filmer som vi skulle se :-)
Idag är det söndag och lugnet lägrar sig åter fast denna veckan har varit hyfsat lugn då 19år inte har varit här utan hos pojkvännen.

Tänkte gå en långpromenad igår när jag kom hem från jobbet men fy sjutton så kallt det var, Inifrån såg det så mysigt ut med sol och gnistrande vit snö men när jag kom ut höll jag på att frysa ihjäl så det blev en snabbis med hunden bara

2 kommentarer:

conny sa...

Det här kan man kalla kalla vintrar!

I min värld sa...

Ja för en stackars skåning är det här vädret bedrövligt. -20 var o varannan dag. Huvva!! Nu är det väl snart dags för vår?