I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 4 november 2010

Tankar för fullt

Det är vad jag gör, tankar i mig så mycket som möjligt av sonen innan han ger sig iväg. Njuter av varenda stund vi tillbringar tillsammans även om det bara är i soffan och en bra film.
På söndag ger han sig iväg sen blir det låååånga veckor till jul innan jag ser honom igen.
Så just nu njuter jag hela tiden. Idag blir det stan och lite shopping samt en lunch tillsammans och i eftermiddag en långis med hunden ihop, vi pratar så bra då han och jag (sonen och jag alltså)

4 kommentarer:

Cici sa...

Skogspromenader med hund och kärt sällskap är ofta utgångspunkt för långa och ingående samtal. Man känner sig friare att ta upp både känslor och problem.

conny sa...

Låter som ett bra mor-son förhållande. Det finns ju familjer där man knappt talar med varandra. Och det är ju faktiskt jul nästa månad. :-)

I min värld sa...

Det är låångt till jul iaf om man inte har sonen här förrän dess.
Det enda jag sörjer över är att sonen nog har hoppat i galen tunna när han valde att bo hos pappa ett tag.

Gafflan sa...

Mysigt!
Ha en skön fredag.