I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 6 november 2010

Lördag och dags för jobb

ja då var den veckans ledighet över. Nu blir det jobb fr o m idag till nästa fredag, sju dagar på raken.
Sonen är här fortfarande och vi får umgås på förmiddagarna istället i helgen och kvällen givetvis. Jag jobbar inte så långa helgpass som tur är.
På tisdag ska det vara galej igen på museet och jag får gå in och jobba på min lediga dag, jag hinner vara ledig på dagen sen får jag jobba 18-24 istället. Lite extrapengar till jul :-)
Annars är det bara umgås och vara hemma som gäller just nu.
Fast idag ska jag skicka sambon o sonen till stan, var och köpte en jacka till sonen på New Yorker, när vi kom hem upptäckte vi att ena halvan av tryckknapparna fattas på ett par ställen. Grrr sånt gör mig irriterad så sambon får väl gå ner och kräva en ny jacka eller avslag på priset. Det är (nog) bäst att han går ner för jag blir bara irriterad på de stackarna i butiken.

Inga kommentarer: