I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 29 september 2010

Då var det dags igen

att trampa iväg till jobbet....
ikväll blir det jobb från 11.30 till 18.30 och i morgon från 12. till 23 *hua*
Fast jag har begärt att få ett par timmar ledigt på eftermiddagen så jag kan fara iväg hem med bussen o gå ut med hunden sen får jag ta bilen ner igen för inte fasen finns det bussar så sent till oss :-/ Här på vischan ska vi vara snälla och stanna inomhus efter 19 då sista bussen går hem!
Jeeezzeeez kan någon övertala Västerås lokaltrafik till lite fler o tätare bussturer? Tackar !!

Jag ligger i startgroparna för att försöka övertala sonen till att åka upp i oktober också, jag har redan påbörjat övertalningen, återstår att se om jag lyckas. *hoppas*

Sen insåg jag precis att julen är hur dålig som helst i år med avseende på ledighetsdagar fast å andra sidan så är ju museet öppet de flesta dagarna ändå *suck*

2 kommentarer:

Cici sa...

Inte visste jag att museer hade öppet så sent på kvällarna!

I min värld sa...

jodå ...företag kan hyra in sig i våra föreläsningssalar och ha kickoff och lite sånt...
Ikväll är det konstnärsmingel och i morgon är det Pecha Kucha nåt konstnärsjippo (googla namnet så får du se)