I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 2 oktober 2010

tidig födelsedag

Idag kom sambon o överraskade med en (två) biljetter till ZZ Top den 24/10 i Stockholm, det skulle vara min födelsedagspresent .... sisådär ett par veckor för tidigt :-)
Sen slog vi på stort 1 juli blir det Iron Maiden i Göteborg på Ullevi och en hel hotellhelg för oss två.
Efter det knatade vi ner på det nya köpcentret i stan och av bara farten fick jag mig ett par nya vinterkängor, en sjal, nya kallingar till sambon sen fick sambon alldeles själv köpa nya springkläder :-)
Sambon bjöd på lunch och jag fick äran att bjuda på dessert hos Ben & Jerry, den glassen går inte av för hackor. Testa om ni inte har gjort det än *mums*
Det blev en dyr helg det här tycker jag att det känns som men det händer ju inte så ofta :-)

3 kommentarer:

conny sa...

Klart man ska unna sig nåt ibland. Man lever ju bara en gång har jag hört.

I min värld sa...

oj är det inte mer än en gång? Hua ......:-)
Men visst är det kul att göra lite fynd ibland även om det blir dyrt i slutändan

I min värld sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.