I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 17 oktober 2010

söndag kväll

Lugnet har lägrat sig, sambon är, trots sin feber och förkylning, med bandet och repar. Jag o vovven har gått en prommis och ätit lite, nu har vi intagit soffan :-)
Sen kommer barnen för att stanna i två veckor Gud bevare mig väl Det här hörde ni inte! Jo jag vet att det låter för jävligt men det är väl så jag känner det när de ska hit. Det brukar vara två veckor av skrik (från deras sida) eller konstant tystnad (från deras sida) Jag vet inte vilket som är värst egentligen? Total tystnad eller en massa bråk?

Febern är borta, tackolov. Fast å andra sidan har jag gruvat mig hela helgen måste prata med min chef om en väldigt viktig sak, lovar en rapport när allt är bestämt och avgjort.

Nu tror jag att duschen och sen soffan väntar på mig

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Tystnad måste väl ändå vara bättre än skrik? Om man nu måste välja mellan pest och kolera? (om jag uppfattade dej rätt?)

I min värld sa...

tja det är väl pest eller kolera, total ignorans eller skrik o vrål men jag håller med dig tystnaden är bättre :-)