I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 5 oktober 2010

Längsta veckan?

Det här är nog den längsta veckan på mitt arbetschema, fem dagar på raken och lååånga dagar också.
Sen fick jag en sån trevlig överraskning på posten igår. En ny kallelse till gastroskopin?! Det står inte ett smack om nån sövning så nu får jag väl ringa in och påpeka att det går fan inte att stoppa ner slangar i halsen på mig i vaket tillstånd.
Ja ja .....dags för en hundprommis, får nog plocka fram en höstjacka också förresten, kallt satan var det igår kväll när jag skulle hem från jobbet. Jag har levt i en helt egen värld där det fortfarande har varit varmt o skönt med min älskade jeansjacka men igår fick jag ett brutalt uppvaknande *suck* Så nu får jag väl ge med mig om att det är oktober och snart riktig höst *vill inte*

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Nej tack! Att få slangar nerstoppade i halsen utan att sova skulle inte jag heller gjort. Hoppas det går bra och att du får sova.
Jag håller på att leta efter mina handskar för det är lite kallt om händerna men dom är...borta.

I min värld sa...

hurra! jag får sova har ringt o kollat :-) hoppas du hittar handskarna annars har du en anledning att shoppa ..inte illa bara det:-)

Huskatt sa...

Urk, slangar i halsen låter inget vidare. Lycka till:D