I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 15 oktober 2010

Skit också

Jag ska jobba i helgen enligt schema, dessutom har jag lovat att jobba extra många timmar för det är ett event som börjar innan öppningsdags.....

Nu sitter jag här med världens huvudvärk, snorig, ont i bihålorna, svid i ögonen, ont i halsen och småfebrig.
Bara att bestämma sig kvickt som attan alltså ...kan jag jobba imorgon eller inte? Sjukanmäler jag mig inte idag måste jag jobba imorgon bitti.....inte en chans att det går att sjukanmäla sig då.

Valet och kvalet m a o .......skit också!

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Attans! Att bli sjuk när man lovat att jobba extra är inte roligt men man gör ju heller ingen någon tjänst genom att dyka upp sjuk. Svårt val.
Krya på dig.
Kram

I min värld sa...

Tackar :-) Det är så typiskt för ringer jag inte så är jag säkert sjukare i morgon och ringer jag så mår jag säkert bra imorgon bitti :-/

conny sa...

Kan du inte sjukskriva dig, och friskskriva dig i morronbitti, och gå till jobbet om du skulle känna dig bättre? Fast jag vet inte hur det funkar nuförtiden. Jag är så gott som aldrig sjukskriven.