I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 19 oktober 2010

God middag

En ledig dag mitt i veckan är inte att förakta, tyvärr är det väl som hos dom flesta att den ägnas åt röjning, städning och undanplockning i största allmänhet.
Snart dags att ge sig ut och handla lite, ekot i kylen är inte så roande längre.
I eftermiddag blir det en husvisning, sambon och jag håller på att leta efter hus. Inte speciellt desperat men mer för att se om vi kan flytta närmre stan utan att bli ruinerade.
För ögonblicket bor vi närmre två mil utanför stan i en sjurumsvilla, huuuuu så mycket att städa och vi använder sällan mer än bottenvåningen.
Alltså mindre hus, närmre stan och helst billigare. Ja jag vet att det inte är en ekvation som går ihop men önska kan man alltid :-)

Ica Maxi nästa!

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Önska kan man alltid och sju rum att städa...hujedamej ;D
Ha en skön dag.
Kram

I min värld sa...

Sju rum att städa är ingen lek fast jag måste ju säga att tonåringarna får städa sina egna rum (fattas bara annat) sen är det väl lite si o så med den städningen *suck suck*