I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 9 september 2010

funderar

Vilket liv man lever , sova, äta och jobba.
De veckor vi inte har barnen här så är det inte så mycket mer, skulle vara våra hundpromenader då.
Nu har vi snart tagit oss igenom en hel vecka med öppet på museet och lite rutiner börjar falla på plats fast det fattas massor ännu.

Men just öppnings- och stängningsrutinerna börjar sitta. Ikväll blir det mingel igen då är det nån konstnärsfest på kvällen så idag jobbar jag från halv tolv till tio ikväll *pust* Det enda jag hoppas på är att konstnärerna är trötta och vill lägga sig tidigt så att de går hem i vettig tid :-)

1 kommentar:

Cici sa...

Det låter som ett väldigt roligt arbete du har fått, nästan som ett nöje mera. Då måste man ju trivas.