I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 24 september 2010

Lediga dan

och som vanligt är det fullt ös ändå :-/
Idag blir det husvisning för jag tror att vi har hittat drömhuset, nu ska jag bara övertyga mannen som att det är drömhuset. Han är lite seg på den punkten för han tycker att vi bor bra redan.
Ingen bil har jag heller så det blir bussen till husvisningen, bilen står på verkstan ....fortfarande. Det fattades en del bitar när dom skulle sätta ihop den så den får lite semester en dag eller två till.

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Man blir så ställd utan bil! Hoppas du får övertalat gubben om drömhuset :D

I min värld sa...

ja det återstår att se han är ju som sagt lite seg ibland o måste fundera ett tag först
men visst är det träligt utan bil och jag har inte fått den än heller så nu är jag utan hela helgen *satan i gatan*