I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 5 augusti 2010

Stockholm idag då kanske?

Mest beroende på om sambon får loss tummen nångång.
Jag körde hemifrån 08.45 för frissan och då lovade han att vara klar till 10 med dusch o rakning, ja vad han nu hittar på därinne.

Jag återkommer 09.50 och då sitter sambon (fortfarande i svettiga träningskläder) o surfar på nätet. Ja han funkar så... (när han har köpt en ny sak måste man lära sig ALLT om den saken in i minsta detalj, just nu är det mc-n som ska detaljstuderas)
Han har inte ätit frukost än, inte duschat, inte rakat sig - bara det tar nog en halvtimma minst med tanke på att han inte har rakat sig på nästan en vecka.

När jag lite försynt påpekar att han skulle vara klar till 10 får jag till svar att det är minst tio minuter kvar!!

Just nu är klockan snart halv elva och han har (äntligen) ätit klart frukosten och nu vimsar han runt efter sitt sjuttielfte par med glasögon för att kunna se o raka sig.
Jag misstänker att vi inte kommer att åka till Stockholm idag för han lär inte bli klar före halv tolv med tanke på rakning o dusch kommer att ta en timme.
Jodå han tillhör långduscharna också *suck*

Uppdatering: halv tolv blev klockan innan vi kom iväg men vi kom iväg iaf :-)

Inga kommentarer: