I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 6 augusti 2010

Jag fick så jag teg

Satt här innan i veckan o gnällde för att det spöregnade och var allmänt trist, igår när vi var i Stockholm var det varmt o skönt. Idag blir varmt o skönt.
Eftersom jag är svensk måste jag ju hitta ett fel med det............Det kom två veckor för sent!!!
Jag ska ju jobba på måndag!!
Aldrig blir det bra.....:-)

Vovven som var med i storstan igår var t otalt slut efter dagens vedermödor och sov som en gris (ja han lät som en sådan också ) hela kvällen igår och just nu snarkar han vid mina fötter

Idag blir det lite stan för att uträtta lite småärenden och handla mat (denna mat!!) Ikväll blir det grill och vin. Jag ska suga ut vartenda uns ur dessa sista dagar på semestern :-)

Inga kommentarer: