I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 20 augusti 2010

Fredag

Igår kväll försvann tvätten ...........nåja hälften av den iaf. För den halvan som låg i torktumlaren orkade hon inte ta just då?!
Sen har hon föga förståelse för att vi kallar henne lat?

Idag är det fredag ....Hallelujah .......det behövs att vara lite ledig efter en hård vecka både på jobbet och hemma, idag ska vi köra till Hallstahammar och presentera oss för en del av museét som finns där ......sen tillbaks till Västerås för att bli plåtade och intervjuade *huuuu*

2 kommentarer:

Cici sa...

Vilken vecka du har haft, både uppåt och nedåt. Då kan det behövas lite ledighet.

Trots allt måste jag säga att det är väldigt roligt att läsa dina inlägg om denna 19-åring. Jag känner igen mycket men har hunnit glömma bort det mesta och så blir det nog för dig också. Om tio år kan du sitta tillsammans med 29-åringen och skratta åt eländet!

I min värld sa...

hmm jodå det har varit både uppåt o neråt.
19år är ärligt talat ingen större succe live så att säga. Det är bara att hoppas på att hon växer till sig nångång :-/