I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 21 augusti 2010

Helglugnet har lagt sig ........

I morse fick jag ett ryck så nu är huset städat minus barnens rum, toa o vardagsrum. Det får dom roa sig med själva. Jodå dom har ett eget vardagsrum och en egen toa på det villkoret att det städas där. Tyvärr uppfylls inte löftet så ofta. Jag kan se det framför mig när det ska flyttstädas här hehehehe..... för dom ska själva få lov att flyttstäda de rummen *hornen växte ut i pannan på mig*

Flyttstädning då? Ja antingen säljer vi huset o då ska här flyttstädas eller så hinner de flytta hemifrån och då ska det också flyttstädas efter dom, vilket som kommer först återstår att se :-)

Sambon lyckades att köra hoj igår igen leendet som fanns i hans ansikte när han kom tillbaks var nog det största som skådats på denna jord .-) Några längre turer blir det inte och ingen stadskörning då man får koppla för mycket men ett par mil landsväg ska det väl kunna bli...
Livet återgår alltså till det normala även i västerås ibland :-)

Inga kommentarer: