I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 22 augusti 2011

Tandläkaren.........

Hon muttrade lite, röntgade, muttrade lite till och sen sa hon vi tar ett foto sen skickar jag dig till käkkirurgen.
*jissesamalia*
Jag har under ett par månader haft en mysko feeling i framtänderna och den ena har flyttat sig en bit. Tandläkaren har kollat, klämt o gjort allehanda tester hit o dit. Något är fel men vad? Slutresultatet blev en remiss till käkkirurgen.
Så nu blev jag lite nervis när hon pratade om cystor i gomkanalen osv....
Nu ska jag skingra tankarna lite och fixa ihop lite middag. Fisksoppa med aioli, det passar mitt humör och vädret. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

4 kommentarer:

Paula sa...

Bra att hon skickade dej vidare.
håller tummarna för att allt är okej!
Kram!

Cici sa...

OM det nu skulle vara något på tok är det ju bra att du får komma till en expert. Dom kan även vara duktiga på att tala om att det inte är något fel. Vi håller tummarna för det sista.

bloggtant sa...

Även jag håller alla tummar och annat för dig

I min värld sa...

tack för alla tummar o tår! De behövs ibland :-)