I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 26 augusti 2011

Fredag!

och en ledig dag! Lediga dagar är det bästa som finns anser jag. Igår var jag smart och stökade undan all tvätt så idag slipper jag göra sånt, möjligen får jag ge mig iväg o handla lite men tror att jag ska suga på den karamellen ett tag till.
Dagen idag har inga plikter utom möjligen handlingen så idag kan jag njuta av vad jag vill, tyvärr är väl vädret inte det bästa, varmt o kletigt ute med höööög luftfuktighet trots regnet inatt. Det var likadant igår varmt o kletigt hela dagen fast det var grått o mulet ute.
Idag ska jag äta lunch med en kompis som jag inte har träffat på ett år, ibland är det så att livet kommer emellan tyvärr. Men nu tog vi tag i det och ska käka lunch, det ska bli kul o se hur mycket skillnad hon ser på mig. 45 kg märks nog lite?

Träningen inför blodomloppet går sådär, jag har fått problem med mitt ena underben, det gör ont som attan, inte när jag springer men mellan gångerna .
Igår tog jag cykeln och satte på mig gps för att kolla en sträcka som vi hade tänkt springa, 5 km blev det i rask takt sen joggade jag 2 km i lugn takt  för att testa benet lite och idag har jag ont satan igen.
Vad less jag blir!!

Inga kommentarer: