I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 26 augusti 2011

Rodnar generat

gör jag nog fortfarande av alla komplimanger.....
jag skulle äta lunch med min kompis och under tiden jag väntade på henne utanför lasarettet kom ett par av mina gamla arbetskamrater och pep högljutt över hur smal jag var, Min kompis gick rakt förbi mig utan att känna igen mig först......
Jag tog en vända upp till mitt gamlagamla jobb för att stämma av en träff med en annan kompis och där pep alla mina gamla arbetskamrater högt över mig.
Så jag tror nog att 45 kg syns?

Vi hade en jättetrevlig lunch och ska göra om den snarast bara vi kan få ihop det tidsmässigt.
Det är inte klokt så fort tiden går när man har så mycket att prata om som vi har. Jag tror hela restaurangen såg hur roligt vi hade :-)

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Klart det måste synas! Jag slänger mig på; grattis!

Cici sa...

Kära hjärtanes, är det något kvar av dig?!

Det kan verkligen vara jätteroligt att få träffa gamla vänner. Ibland känns det som om det var igår man sågs och pratet kommer igång direkt, då är det kul.