I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 1 augusti 2011

deadline

är i morgon kl. 13.00. Då ska mäklare o fotograf stå på trappan för att plåta alla våra tvåhundra kvm...
nu återstår att se om vi har fått godkänt för i två veckor har jag putsat, fejat, målat, spikat och burit kartonger, eller jag o jag .......vi har väl gjort det ihop :-)
Ska se om jag orkar spamma lite bilder här i morgon, just nu är jag bara trött, trött, trött och då har jag ändå tre rum att städa imorgon för middag och en altan att feja på ..........Jisses!!
I morgon kväll har vi bokat biljetter till bion ........shit jag kommer a tt somna en halvtimme in på filmen!

2 kommentarer:

Cici sa...

Herre min, vad det låter jobbigt att flytta! Ta med en kudde till bion!

I min värld sa...

Cici: och än har vi inte ens börjat flytta utan bara försäljningsrenoverat! *fasar lite vid tanken på flytten*