I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 9 augusti 2011

Dit o hem igen


Första rasten och därefter en lunch på Löfstads slott, fast mackan o theet fick jag lite senare :-)

Min lilla mams o papps under på ett fik där vi vilade benen och fick i oss lite våfflor

Alpackefarm (hm heter det så?) hittade vi också under vår lilla sejour i skåne

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Cici sa...

Man skulle kunna tro att den första bilden föreställer dig och din tvillingbror, så lika som ni är. Men jag antar att det är du och sambon.
Dina föräldrar blev säkert glada över besöket, dom ser ganska belåtna ut.

Alpackafarmer dyker upp lite här och var, men det verkar inte helt lätt att hålla dom innanför stängslen, rymningsbenägenheten verkar stor. Fint garn får man från de djuren.