I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 3 augusti 2011

Bildspam


Vardagsrummet där uppe                              Sonens f.d sovrum nymålat


Sonens tillfälliga sovrum


Trappan ner, nymålad vägg                           Vardagsrummet nere, nystädat o "stylat"

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop 

Vi fick (tackolov) mycket beröm för att vi hade avpersonaliserat hemmet så mycket som möjligt, tydligen blir det finare bilder då, inte sjutton vet jag, :-)
Nu ska jag packa min hoj för jag ska dra neråt landet till min kära mams o papps .....och lite kompisar. Två flugor på smällen, hojkörning o semester och lite kompisträffar .......hm blev visst tre flugor där
Vi hörs när jag kommer hem igen om jag inte får lite tid över när vi är i skåneland ...........havet! Tänk bara havet!

1 kommentar:

Paula sa...

Så fint det blev!
Hoppas du får det trevligt här i Skåne!