I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 27 juni 2011

Konstig vecka

Det blir en konstig vecka det här.
Ledig måndag
Jobba på tisdag
ledig onsdag
Jobba torsdag
Ledig fredag + helgen

När jag upptäckte det här så funderade jag på att ta lite minisemester denna veckan men kom fram till att då har jag ju ingen semester i jul istället. Åsnan mellan hötapparna eller nåt sånt.

Idag blir det frissan och lite nya slingor för att täcka de grå slingorna....
Onsdag blir det banken o fixa lite papper o sånt *booooring* men sambon hävdar envist att jag måste följa med o visa intresse, fast jag får medge att jag har väldigt svårt för det. Visa intresse för ekonomiska papper alltså, jag skriver på där de säger att jag måste och litar stenhårt på att sambon har koll. Jag blir mest förvirrad av alla siffror hit o dit, jag vill ha en slutsumma att betala i månaden sen är det bra för min del.

Fredagen blir nog veckans första bästa dag, då åker vi till Göteborg och ska titta på Iron Maiden sen ska resten av helgen tillbringas där också för att på söndagen hämta upp sonen på stationen och för vidare transport till Västerås där han ska få tillbringa en hel månad tillsammans med mamsen *läääängtar*

1 kommentar:

Cici sa...

Jobba två dagar i veckan måste väl vara så gott som semester. Det borde väl inte ta så lång tid på banken så dagen kan nog räddas med någon trevlig sysselsättning. Ett glas vin på verandan eller nåt. Och helgen låter helt ok, förstår att du längtar.