I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 13 juni 2011

Imponerad!

Jag har ju som bekant gått ner cirkus 40 kg och nu börjar träningen på allvar för att få bort de sista kilona.
När jag skriver 40 kg så fattar jag det knappt själv sen när jag ser mig i spegeln fattar jag det inte heller :-)
Men träning var det ja...
Jag gymmar ju med en PT och det ger resultat men bara för att få upp kondisen har jag börjat springa, hm sambon kallar det för gumlunk so what?! Det går fortare än när jag går o det är huvudsaken anser jag.

För att få mig till att öka på farten o längden lite har jag smygökat (alltså smyg-ökat inte gökat) med ett par hundra meter hit o dit samt ökat på längden på lunkandet o minskat gåendet.
Nu måste jag till min egen stolthet meddela att idag sprang jag 3.5 km och då gick jag endast i början som uppvärmning i ca 300 m resten höll jag tempot uppe ....
Jag är så jävla impad av mig själv!!! Man får säga så va? När man aldrig har lyckats med nåt sånt innan
Fan vad jag är impad!!

5 kommentarer:

bokhyllan sa...

Bra jobbat!
Kram till dig.

Cici sa...

Du är jätteduktig!
Sen ger det nog resultat av att smyg-göka också, men det är kanske inte lika imponerande!

Cici sa...

Glömde: jag har försökt kommentera detta inlägg under gårdagen men det var omöjligt då.

Ting sa...

Jätteimponerande!
Måste ta tag i mig själv och börja lunka igen!

I min värld sa...

Vad snälla ni är! Tack, tack, tack :-)