I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 5 juni 2011

Imponerande

Jag måste säga att jag är lite imponerad över mig själv. Idag har jag på egen hand klarat av att springa (nåja lunka) dryga tre km utan sambons peppande.
Han ligger i sängen i djup sömn och jag vankar runt för att jag inte kan köra tvättmaskin eller nånting som väsnas.
Igår hade han ett gig på ett bröllop och jag vaknade fem i morse av att han kom hem så det var en låååång kväll för honom och han är värd att få sova lite.
Eftersom jag var så rastlös drog jag på mig kläderna o gav mig ut i spåret. När jag kollade Runkeeper (ett träningsprogram) hade jag sprungit både längre och fortare än sist YEY!!!
Nu är det duschen och sen blir det jobbet och i morgon är jag leeeeedig :-)

2 kommentarer:

Cici sa...

Det är till att ha diciplin på sig själv. Jag tycker du är jätteduktig!

I min värld sa...

Tack! All peppning behövs!