I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 3 mars 2011

Åter i livet

Efter två dagars ynkande fick det vara nog, nu har jag återvänt till livet igen. Första jobbdagen igår rivstartades.
Idag ska jag  träffa min PT (visst låter det coooooolt) och göra mitt första träningspass, återkommer med rapport om jag överlever. Annars är det jobb till halv nio ikväll så det blir bara ut med hunden och frukost, fixa lite grejer här hemma, typ mellis o mat till jobbet sen iväg till träning för att återkomma kl. nio i kväll
Hunden har hundvakt så det är lugnt för hans del.
Packning o fixning på schemat!!

3 kommentarer:

Cici sa...

Så du menar att du, efter att pecis nyss klarat dig undan med livet i behåll, frivilligt tänker utsätta dig för en nära dödenupplevelse!?

Så klart kommer det att kännas jättebra.

bokhyllan sa...

Lycka till på första träningspasset!
Kram.

bloggtant sa...

Blir säker kul som bar den....väntar på rapport