I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 6 mars 2011

Ljuset i tunneln

Idag var det dags för gymmet igen, på egen hand denna gång. Eller ja sambon var med men han pratar jag knappt med när vi tränar, var o en gör sitt s a s.
Armarna protesterade aningens aning när jag efter uppvärmning på löpbandet (hm läs gåband när det gäller mig) skulle börja dra lite i spakarna men det gav med sig efter ett par omgångar. Benen fick sig en körare dom också och till sist körde jag t o m 15 min rodd av bara farten medan jag väntade på sambon.
Liiite nöjd o belåten när vi begav oss hemåt igen :-)
Nu har det blivit dusch och hundpromenad i den ordningen. Söndagseftermiddagen är ett faktum ....

att helgerna ska gå så fort? Tur att jag är ledig i morgon också så jag kan få lite lugn och ensamhet, känner att jag behöver det nu.

2 kommentarer:

Madelene sa...

Fasiken vad duktig du e! =D

Cici sa...

Det låter som om det var en bra idé det där med PT. Tränar han med dig en gång i veckan?