I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 14 mars 2011

Livet ändras fort

Jodå jag har varit o tränat med PT igen men nu är det stopp ett tag.
Var på en rutinkontroll i veckan på gyn, jag har en cysta som har spökat ett tag  och dom har velat tumörmarkera och kolla den med ultraljud.
Iaf så var den inte bra denna gången och nu ligger jag här i en sjuksäng igen och väntar på en operation. De lär väl komma hit om en stund för att transportera ner huvudrollsinnehavaren till en ny operation (som INTE var beräknad nu)
Tydligen är det en stor operation som jag ska genomgå (det mesta av det bästa ska bort) så jag återkommer igen när jag vet att jag lever.
Om det är cancer? Det är det ingen som vet ännu och jag lär väl få reda på det efter operationen när alla prover är tagna och analyserade.

3 kommentarer:

Cici sa...

Livet är oberäkneligt och det är tur att vi inte vet vad framtiden innebär. Det var ju otur för dig att du skulle åka på vet hrä, men kanske tur att dom gör det i tid. Jag hoppas att allt går bra och att du snart är igång igen.

Gafflan sa...

Nä :(
Jag håller alla tummar som går att allt blir bra. Min svärmor tog bort hela paketet för ett antal år sedan efter tråkiga besked. Som tur var räckte det med operation.
Massa styrkekramar till dig.

Anonym sa...

Önskar dig all lycka till! Håll hoppet vid liv!

KRAM!